Bespottelsen af Gud øges, som antikrist nærmer sig

Lagt på d. 03/12-22



Daniel profeterede om Antikrist, at han vil "tale store ord imod den Højeste" (Dan. 7:25) og Johannes at han vil åbne "sin mund til bespottelse mod Gud, til at spotte hans navn og hans bolig" (Åb. 13:6).

I modsætning til det, har vi i Job en mand der forstod alvoren i det. Satan forsøgte at gøre livet så tungt og ulideligt for Job, for at få ham til at forbande Gud (Job. 1:11, Job. 2:5), men Job faldt ikke for fristelsen (Job. 1:22, Job. 2:9-10). Job var overmåde rig og mistede alt han ejede, tillige med sit helbred. Alt han ikke mistede var livet, for med det i behold at kunne forbande Gud. Men det gjorde han ikke.

Det viser os, hvor alvorligt det er at spotte, håne og forbande Gud - og selvfølgelig, som dagen nærmer sig for syndens søn, Antikrists åbenbarelse, øges hadet til og bespottelsen af Gud. Og vi ser i det had at Antikrist er ved at træde frem på verdensscenen.

Harvard University-studerende har 'gentænkt' historien om Jesus Kristus og en af hans disciple som en 'kættersk homoseksuel (homo, asiatisk) kærlighedshistorie' i et nyt teaterstykke, der har premiere i denne uge.
'Iskariot er en queer, asiatisk-amerikansk, kættersk revisionistisk historie om Judas Iskariot,' ifølge en beskrivelse på bogforfatteren, Sofie Kims, hjemmeside.

'Jesus og Judas er high school-seniorer på en fancy high school i Hollywood. De er begge en slags outsidere i disciplenes preppy-klub. De slår sig sammen for at vinde titlen balkonge, og så opstår der skænderier. Der er et forræderi. Der er en korsfæstelse, ' fortalte Kim til studenteravisen The Harvard Crimson.1

Jesus og Judas var mode-rigtige homoseksuelle, der forsøgte at blive balkonger i gymnasiet. Hvor skal man gå hen for at slå den bespottelse? I kirke selvfølgelig.

Jesus kunne have været transkønnet, ifølge en dekan ved University of Cambridge.

Dr. Michael Banner, dekanen for Trinity College, sagde, at en sådan opfattelse var 'legitim' efter et skænderi om en prædiken fra en forskerstuderende fra Cambridge, der hævdede, at Kristus havde et 'translegeme', kan The Telegraph afsløre.

Den 'virkelig chokerende' tale ved sidste søndags aftensang i Trinity College kapel, viste Joshua Heath, en juniorforsker, en renæssance- og middelaldermalerier af korsfæstelsen, der afbildede et sidesår, som gæsteprædikanten sammenlignede med en vagina...

Heath, hvis ph.d. blev overvåget af den tidligere ærkebiskop af Canterbury, Rowan Williams, fortalte også tilbederne, at i bønnebogen fra Bonne i Luxembourg, fra det 14. århundrede, var dette sidesår isoleret og 'får et decideret vaginalt udseende'... 'I Kristi på én gang maskuline og feminine krop i disse værker, hvis Kristi legeme som disse værker antyder kroppen af alle legemer, så er hans krop også translegemet,' konkluderede prædikenen.2

Guds frelsesplan for at redde dig og mig ud af synden og dødens tag i vores liv, kulminerede i Jesu død på korset. Han bar vores synd og betalte dødens pris - Han var den eneste i universet der kunne gøre det - for at du og jeg skulle gå straffri ind i evigheden som kongebørn. Universets centrale begivenhed, bliver af mennesker, gennemsyret af Antikrists ånd, hånet og spottet. 

Verden er fyldt med forkælede, infantile mennesker, der modsat Job som mistede alt og dog ikke syndede, ikke står tilbage for at forbande Gud, mens de endnu har alt. 

Den seksuelt afvigende tidsånd, den gennemtrænger samfundene dybere og dybere for hver dag, og denne tidsånd er skildret i Baphomet, Mendesgeden der er transkønnet, transracial og transcelestial, halv mand, halv kvinde, halv menneske, halv dyr, halv jordisk, halv himmelsk (se også Verdensriget 2010 - virkeligt og virtuelt). Og den ånd vil rejse sig stærkere og stærkere som Antikrist nærmer sig, næret af den voldsomme tiltagende synd verden over - din og min synd skaber aktivitet i den dæmoniske verden, hvilket jeg fortæller om i artiklen Den Sorte Vækkelse. Derfor er det vigtigt at vi kommer til Jesus og bekender vores synd, får tilgivelse og bliver renset.

Jesus henter os snart!

1 "Harvard musical reimagines Jesus, Judas relationship as 'Gaysian love story'", Fox News, d. 03-12-2022
2 "Jesus could have been transgender, claims Cambridge dean", The Telegraph, d. 26-11-2022


Debat: Bespottelsen af Gud øges, som antikrist nærmer sig

Skriv kommentar

Navn*
E-mail* (vises ikke)
Kommentar*

Relaterede nyhedsblogs

Antikrists komme [24]; Endetidens frafald [28]; Homoseksualitet [16]; Samfund [66];

Flere nyhedsblogs fra 2022